تصویر محمدعلی اکبری
8 نکته در مورد بازاریابی اینترنتی (قسمت اول)

متن زیر اولین نکته از 8 نکته راجع به بازاریابی اینترنتی می‌باشد.

1. پیدا کردن کلمه کلیدی مناسب کسب و کارتان
کلمه یا عبارتی که افراد برای جمع آوری اطلاعات راجع به موضوعی خاص به صورت آنلاین آن را جستجو می‌کنند کلمه کلیدی نام دارد.


چرا باید کلمات کلیدی مناسب پیدا کنیم؟
هرچقدر کلمه کلیدی شما به کسب و کارتان نزدیک‌تر باشد احتمال نمایش سایت‌تان در صفحه نتایج گوگل بیشتر شده که این موجب بالا رفتن ترافیک سایت‌تان میشود.

چگونه کلمه کلیدی خود را پیدا کنیم؟
الف. یک لیست متشکل از 3 الی 5 کلمه که ارتباط تنگاتنگی با تجارت‌تان دارد آماده کنید
برای این کار خود را جای مشتریانتان بگذارید که به دنبال محصولات شما در اینترنت میگردند.
توجه: کسب و کارهای کوچک و حتی متوسط حواستان باشد که کلمه کلیدی شما نام تجاری‌تان نیست!!!در عوض از کلمه یا عبارتی استفاده کنید که به محصول یا خدمت‌تان نزدیک‌تر است.

ب. کلمه کلیدی خود را بر اساس سختی و ارتباط نزدیکش به کسب و کارتان انتخاب کنید
کسب و کارهای کوچک و متوسط باید از کلماتی که کمتر در آنها رقابت میشود و نزدیک‌تر به تجارتت‌شان می‌باشد استفاده کنند.
برای مثال کلمات "بازاریابی" , "تجارت" بسیار رقابت طلب می‌باشند و احتمال موفق شدن کسب و کارهای کوچک با استفاده از اینها بسیار ضعیف میباشد.

ج. طراحی و بهینه‌سازی سایت‌تان پیرامون کلمه کلیدی انتخاب شده
 حال که کلمه کلیدی مورد نظر را پیدا کردید وقت جایگزاری آنها در سایت‌تان می‌باشد.
 

دیدگاه‌ها

تصویر محمدعلی اکبری

محمدعلی اکبری

اینکه به صورت قدم به قدم راه پیدا کردن کلمه کلیدی رو گفتید خیلی عالیه. لطفا روش استفاده از ابزارهای گوگل برای این کار رو هم یاد بدید.

تصویر مریم نگهبان

مریم نگهبان

ممنون,
بعد از توضیح کامل این 8 نکته,آن را هم میگم.

افزودن نظر جدید