تصویر محمدعلی اکبری
چگونه در وب سایت و بلاگ بنویسیم؟

1. استفاده از کلمات کلیدی مربوطه لا به لای متون *به طور افراطی استفاده نکنید که مخاطب از خواندن متن منصرف شود(در هر صفحه 2 الی 3 کلمه خوب است)

2. دقت در نوشتن کلمات کلیدی(بین کلمات کلیدی از فاصله استفاده کنید نه نیم فاصله!!!!!!)
3. چک کردن لغات کلیدی در Google trends و به کار بردن کلمه پرطرفدارتر
4. استفاده از لینک در متون( لینک به صفحات دیگر سایت یا به پست های بلاگ)
5. به کارگیری مولتی مدیا(عکس , ویدئو , اینفوگرافی و ....)
6. استفاده از عنوان های چشمگیر برای پست ها(به کارگیری کلمات کلیدی در عنوان)
7. نوشتن مطالب سایت ترجیحا رسمی و پست های بلاگ به زبان غیر رسمی
8. نوشتن مطالب در بلاگ ها و سایت‌های دیگر به عنوان میهمان و لینک دادن به سایت و بلاگ شرکت خودتان

دیدگاه‌ها

تصویر محمدعلی اکبری

محمدعلی اکبری

خیلی عالی، به نظر من استفاده از ! به جای !!!!!! بهتر است.

تصویر مریم نگهبان

مریم نگهبان

جهت تاکید بسیار و همچنین جلب توجه خوانندگان به اهمیت بالای این نکته ! تکرار شده که خوشبختانه موفق شدم.

تصویر محمدعلی اکبری

محمدعلی اکبری
بلاگ برای شرکت‌های بزرگ یک ابزار فوق العادست. به نظر من تدوین موضوعات کلی و سیاست بلاگ می‌تونه خیلی کمک بکنه. مثال بخوام بزنم معمولا شرکت‌ها موضوعی تحت عنوان "داستان موفقیت مشتری" دارن. لینک های زیر دید خوبی در مورد حرفی که میزنم میدن:
تصویر مریم نگهبان

مریم نگهبان
بله کاملن با نظرتون موافقم
همونطور که گفتین بلاگ نقش به سزایی در ارتقای کسب و کار یه شرکت داره و سیاست گذاری بر روی آن خیلی مفید هست
از لینکای خوبتونم ممنون
تصویر محمدعلی اکبری

محمدعلی اکبری
فقط برای اطلاع رسانی: داستان موفقیت مشتریان همکاران سیستم
نکته جالب برای من این بود که کارکنان همکاران سیستم در بلاگ‌های دیگه هم فعال هستن. مثلا مقالات این شرکت در سایت نردبان هم منتشر میشه. (اینجا)
بنابراین علاوه بر نحوه نوشتن، نحوه انتشار هم مهمه. به عبارت دیگه، خود بلاگ شرکت باید بازاریابی بشه تا بتونه یک ابزار بازاریابی قوی بشه.
تصویر مریم نگهبان

مریم نگهبان
این موضوع داره کم کم جا میفته و امیدوارم که بیشتر هم بشه
چون نوشتن در سایت ها و بلاگ های دیگر, به آن سایت و همچنین افرادی که دنبال جواب سوالی هستن و به اون سایت برخوردن کمک میکند که این ظاهر قضیست ولی نکته‌ی اصلی اینجاست که شما برند خودتون را به مخاطبان جدیدی معرفی کرده و آنها را از مشتریان بالقوه به بالفعل تبدیل کردین

افزودن نظر جدید