تصویر منوچهر صدری خانلو

ضریب کارایی (KEI: Keyword Efficiency Index) بیانگر میزان کارایی یک عبارت یا کلمه کلیدی است که شما برای وب سایت خود انتخاب می کنید.

در واقع KEI به دنبال یافتن عباراتی است که جستجوی بیشتر (V: Search Volume) و رقبای کمتری (Number of Competitors) دارند. اشکال این ضریب این است که از قدرت رقبای شما (یعنی تمرکز آنها روی عبارت کلیدی مورد نظر شما و Page Rank آنها) سخنی به میان نمی آورد. روش به دست آوردن ضریب کارایی به صورت زیر است:

KEI = Search Volume2 / Number of competitors

ضریب کارایی = جستجوی ماهانه عبارت * جستجوی ماهانه عبارت / تعداد نتایج جستجو

از کجا KEI را به دست بیاوریم؟

تعداد نتایج جستجو: این مورد را از طریق جستجوی عبارت مورد نظرتان در گوگل به دست بیاورید.

جستجوی ماهانه عبارت: میزان جستجوی ماهانه عبارت از طریق ابزار KeywordPlanner قابل حصول است. برای استفاده از این ابزار از آدرس http://adwords.google.com/keywordplanner استفاده کنید.

دیدگاه‌ها

تصویر alikhodabandeh

alikhodabandeh (تایید نشده)

Seo Url Freindly رو چطور میشه تو سایت با چه ماژولی پیاده سازی کرد؟
چطور میشه بصورت خودکار Url های سایت در فایل sitemap.xml
اضافه شود که برای سئو سایت مفید می باشد؟

تصویر مهمان

مهمان (تایید نشده)

در جواب دوستمون باید بگم که سایت مپ رو میشه با افزونه ساخت و به گوگل معرفی کرد .

تصویر مجید عابد - مدیر انجمن سئو فروم

مجید عابد - مدی... (تایید نشده)

سلام آقای صدری عزیز
با اجازه تون مطلبتون رو تو انجمن سئو قرار دادم و البته منبع رو هم با لینک ذکر کردم

تصویر مجید عابد - مدیر انجمن سئو

مجید عابد - مدی... (تایید نشده)

با سلام
با اجازه تو گروه تلگرامی سئو هم با ذکر منبع قرار دادم

افزودن نظر جدید