تصویر محمدعلی اکبری

قبل از شروع این نکات را در ذهن داشته باشید:

  • سعی کنید از دید مشتری ها راه یافتن کسب و کارتان را پیدا کنید.
  • کلمات کلیدی چندعبارتی کمتر رقابتی اند ازطرفی ارزش بالایی دارند، زیرا فردی که "کفش" را جستجو کرده است احتمالا قصد گشت و گذار در وب را دارد اما جستجو کننده "کفش سبک تابستانی" احتمالا یک خریدار است. همچنین 70% جستجوها برای این عبارات است.
  • بعد از دریافت مجموعه کلمات پیشنهادی از ابزارهای اتوماتیک، سعی کنید ساختاری برای ایجاد عبارات جدید از قبل طراحی کرده باشید. آرایش {اعضای بدن} {سبک} {فصل} {گرمی-سردی} {ملایم-گریم} {برند1-برند2} {رنگ} {...}
  • کلمات کلیدی رقبایتان را زیر نظر داشته باشید. تا علاوه بر پیشرفت به واسطه ایده های خودتان، موضوعات آنها را نیز پوشش دهید.
  • سختی رقابت در هر کلمه کلیدی را پیدا کنید و برای کلمات کلیدی ساده تر و کلمات کلیدی سخت تر دو استراتژی متفاوت داشته باشید.

ابزارهای تحقیق در کلمات کلیدی

ارزش یک کلمه چیست

بعد از پیدا کردن مجموعه کلمات کلیدی در مورد ارزش آن:

  1. از خودتان بپرسید.
  2. آن را در موتورهای جستجوی معتبر جستجو کنید.
  3. ارزش واقعی کلمات کلیدی را با استفاده از ابزارهای تحلیل مانند google analytics بدست آورید.
برچسب ها: 

افزودن نظر جدید